Teaching

Algebraische Zahlentheorie II

Instructors: Univ.-Prof. Dr. Georg Tamme
Shortname: Algebraische Zahlent
Course No.: 08.105.610
Course Type: Vorlesung

Dates

Date (Day of the week) Time Location
04/15/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
04/17/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
04/22/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
04/24/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
04/29/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/06/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/08/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/13/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/15/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/20/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/22/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
05/27/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/03/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/05/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/10/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/12/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/17/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/24/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
06/26/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
07/01/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
07/03/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
07/08/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
07/10/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik
07/15/2025 (Tuesday) 10:15 - 11:45 04 426
2413 - Neubau Physik/Mathematik
07/17/2025 (Thursday) 10:15 - 11:45 05 522
2413 - Neubau Physik/Mathematik